գլխավոր Տեխնո TikTok-ը բացում է իր ալգորիթմները փորձագետների համար

TikTok-ը բացում է իր ալգորիթմները փորձագետների համար

PARIS, FRANCE - MARCH 05: In this photo illustration, the social media application logo, Tik Tok is displayed on the screen of an iPhone on March 05, 2019 in Paris, France. The social network broke the rules for the protection of children's online privacy (COPPA) and was fined $ 5.7 million. The fact TikTok criticized is quite serious in the United States, the platform, which currently has more than 500 million users worldwide, collected data that should not have asked minors. TikTok, also known as Douyin in China, is a media app for creating and sharing short videos. Owned by ByteDance, Tik Tok is a leading video platform in Asia, United States, and other parts of the world. In 2018, the application gained popularity and became the most downloaded app in the U.S. in October 2018. (Photo by Chesnot/Getty Images)

TikTok-ը հայտարարություն է հրապարակել ընկերության ղեկավար Քևին Մայերի անունից։ Հայտարարության մեջ ասվում է, որ ընկերությունը բացում է սոցցանցի ալգորիթմները փորձագետների համար։ Նա նաև մեղադրել է Facebook-ին անազնիվ մրցակցության մեջ։ Մայերը հայտարարել է, որ ընկերության շուրջ բարձրացած աղմուկը կապված է դրա գրացած աննախադեպ հաջողության ու չինական ծագման հետ։ Այդ պատճառով էլ նա ցանկանում է հանգստացնել իր օգտատերերին՝ սոցցանցը դարձնելով ավելի թափանցիկ։

Մայերը հայտարարել է, որ թողարկելու է, այսպես կոչված, Թափանցիկության կենտրոն։ Դրա միջոցով փոձագետները կարող են հետևել սոցցանցի ղեկավարմանն ու տվյալների մշակմանը։ Մայերը կարծում է,ո ր բոլոր սոցցանցերն էլ պետք է բացեն իրենց ալգորիթմներըւ, որպեսզի հնարավոր լինի հետևել տվյալների մշակման ու հավաքագրման գործընթացին ու մոդերացիային ու կոչ է արել բոլորին հետևել իր օրինակին։

Բացի դա, Մայերը խոսել է Facebook-ի հետ մրցակցության մասին ու մեղադրել է ընկերությանը «հայրենասիրության դիմակի տակ թաքնված հարձակումների» մեջ։

Մայերը հայտարարել է, որ առանց TikTok-ի ԱՄՆ-ում մրցակցությունն ու ստեղծագործական ոգին կմարի։ Նա հայտարարել է, որ իր սոցցանցը որևէ կապ չունի քաղաքականության հետ, քաղաքական գովազդ չի տեղադրում ու չի էլ պատրաստվում դա անել։ Նա հայտնել է, որ TikTok-ը անվտանգ է ու հուսալի ու կոչ արեց փորձագիտական հանրությանը ուսումնասիրել իր ալգորիթմները։

Մի քանի հետաքրքիր փաստ․

  • Հայտարարությունը հրապարակվեց այն ֆոնին, երբ բոլորը խոսում էին ԱՄՆ-ում TikTok-ը արգելափակելու մասին։ ԱՄՆ իշխանությունները կարծում են, որ սոցցանցը կարող է օգտատերերի տվյալները փոխանցել չինական իշխանություններին։